A csicseriborsó leves elkészítéséhez javaslatok magazinunkban

Írta: | 2016. április 14. csütörtök

csicseriborsó levesA csicseriborsó jelentősége vegán táplálkozásnál igen nagy, hiszen bőségesen tartalmaz fehérjéket. Ebből a nélkülözhetetlen tápanyagból gyakran hiányt szenvednek azok, akik kizárólag növényi élelmiszereket fogyasztanak, hiszen a fehérjék legfőbb forrásai az állati termékek. A csicseriborsó fontossága a vegán táplálkozásban éppen ezért jelentős, fogyasztásával sok rosthoz és más hasznos anyaghoz is hozzájuthatunk. Sportolók, idősek, gyermekek is sokat nyerhetnek vele, hiszen méregtelenít, javítja az emésztést és antioxidánsokat is tartalmaz. A csicseriborsó leves vegetáriánusoknak, cukorbetegeknek és fogyókúrázóknak is finom fogás. A csicseriborsó összetevői között megtaláljuk az E-vitamint, a B1-, B6-vitamint és kiemelkedő mennyiségben a fehérjéket. Elsősorban ez utóbbi teszi olyannyira értékessé, emiatt a csicseriborsó fontossága a vegán táplálkozásban kiemelkedő. Fogyasztásával pótolható mindaz a fehérje, ami más növényekből csak elenyésző mennyiségben tudna a szervezetbe jutni. A csicseri borsó nagyon tápláló hüvelyes, aminek a fogyasztását az is megkönnyíti, hogy nagyon sokféleképpen lehet elkészíteni. Készülhet belőle leves, köret, saláta, az arab konyhában kuszkuszhoz is adják. A csicseriborsó leves receptjét megtalálja weboldalunkon!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.