Változnak a megjelenési feltételek!

Írta: | 2016. november 24. csütörtök

Elérkezett az idő, hogy kicsit pontosítsunk a szabályzaton és a megfelelő minőség fenntartása érdekében kissé szigorodjanak a megjelenési feltételek. Szeretnénk, hogy cikkgyűjteményünk valódi értéket képviseljen az interneten. Első és legfontosabb, a több egyedi szövegezésű tartalom. Itt tisztázandó is, ha fogsz egy szöveget és átírsz néhány mondatrészt az nem lesz teljesen egyedi. Ha minden mondatot egyenként bemásolsz a keresőbe és nem dob részben sem egyezést, akkor valóban teljesen egyedinek tekinthető.

A beküldendő cikk hossza minimum 1400 karakter!
Erre azért is van szükség, mert sajnos nemegyszer bele kell nyúlni a szövegbe és kivenni egy teljesen felesleg mondatot, szóismétlés vagy egyéb okok miatt, így tovább csökken a tartalom mennyisége. Másodsorban a a kereső és az olvasók is kedvelik a tartalmasabb olvasnivalót. Pontosan ezért nem ajánlatos kiszámolni és pont 1400 karaktert beküldeni, mert lehet nem fog megjelenni. Inkább legyen plusz egy mondat és nagyobb eséllyel hagyjuk jóvá akkor is, ha szükséges belejavítanunk.

Ügyeljünk a címre!
A cikk címe valóban egy mondat legyen, és lehetőleg olyan, amit máshol nem használtál fel és valóban tükrözze a törzsszöveg tartalmát. Lehetőleg kerüljük a semmitmondó általános megfogalmazásokat, mint például “Minden információ a ….-ról”, “… szolgáltatás a ….. cégtől” stb. Magát a szolgáltatást, terméket, kulcsszót értelmezhető mondatba kell foglalni.

Ügyeljünk a címkék meghatározására!
A cikkhez tartozó címkék csak kis betűt tartalmazzanak, és lehetőleg minél kevesebb szóból (lehetőleg 1-2) álljanak, és ne tartalmazzanak feleslegesen névelőt és egyéb kötőszavakat, domain nevet és URL-t. Szorosan kapcsolódjanak a cikk tartalmához és tekintsünk úgy rá, mint egy kategorizálást pontosító szavak.

Használd bátran a közösségi média gombokat!
Ne csak beküldjük, osszuk is meg másokkal! Ha beküldtél egy cikket, ami megfelelt a követelményeknek és közzétettük, miért ne lehetne népszerűbb is akár azonnal? A cikk alján található Facebook, Twitter és Google plusz gombokkal egyből megoszthatod illetve ajánlhatod másoknak is az írásod. Ezzel te is tehetsz egy lépést, hogy még értékesebb legyen a beküldött cikked.

Reméljük segített ez a rövid összefoglaló, hatékony cikkírást kívánunk!